="color:#ffffff;margin-top:0px;">








دارم فراموشت میکنم
تاريخ : جمعه 29 آذر 1387 | 18:11 | نويسنده : زهـــــــــــــرا

 

نمیدونم چرا اینروزا از اینکه دارم فراموشت میکنم خوشحالم بلاخره داری از خیالم میری ، کم کم خاطراتتو فراموش کردم یادتو حتی دارم اسمتم فرامو ش میکنم،شایدم یادم بره اصلا روزی تو تویه زندگیم بودی

اینروزا رو دارم میگذرونم خوبی و بدیش دیگه مهم نیست مهم اینکه دارم مبارزه میکنم که از یاد ببرمت

امروز فهمیدم  دنیا هیچ ارزش نداره ادما میان و میرن بهتره  کینه و نفرت نداشته باشیم.

عزیزم من هیچوقت کینه و نفرتی از تو نداشتم تو  همیشه تو قلبم بودی ولی دیشب یه تصمیم گرفتم که فراموشت کنم اما وقتی اومدم فراموشت کنم دیدم  ای وای دیگه اصلا یادی از تو تویه ذهنم نیست .

خوشحال شدم ولی ته دلم گرفت فکر نمیکردم بعد6سال بلاخره بتونم فراموش کنم....

اما عزیزم، نفسم ، عمرم بلاخره دیگه داریم  واسه هم تموم میشیم روزای که با یاد تو گذشت خیلی شیرین بود اما باید قبول کنم که تو دیگه نیستی یعنی باید خیلی سال پیش اینو باور میکردم ولی هنوزم دیر نیست میخوام زندگیمو عوض کنم میخوام تجربه کسب کنم و برگردم به خودم به اونی که دلم براش خیلی وقته تنگ شده...

دیشب تا ۴ صبح بیدار بودم همش فکر میکردم باید چکار کنم اما تصمیم گرفتم راحت کنم خودمو از این عذاب خلاص بشم خوشحالم حالا خیلی خوشحالتر از روزای قبلم....

تمام عکسامون و سوزوندم دفتر خاطراتی که بعد رفتن تو ساخته بودمم  سوزوندم وقتی عکسات داشت میسوخت  هنوز چشات داشت باهام حرف میزد اخرین جای از عکس سوخت که چشمای تو تو چشمای من بود عزیزم سخت بود اما من تونستم.

دیشب تا تونستم گریه کردم و خودمو سبک کردم ولی الان ارومم خیلی ،

میگم فراموشت کردم درسته باورش سخته اما تو باور کن چون اینروزا دارم به خودم میگم باید ترکت کنم باید زندگی جدید بسازم چقدر تو گذشته باشم چقدر باید عذاب بکشم....

امــــــــــــــــروز یه روز خوبه یه روز ساکت و اروم دیگه به یاد هیچکس بیدار نمیشم دیگه بیاد هیچکس زندگی نمیکنم و بیاد تو روزا رو نمیگذرونم .

منتظر هیچ زنگ و پیامی نیستم میخوام خودم باشم ، جوری که دوست دارم زندگی کنم...

دیگه هــــــــــــــــــــــــرگـــــــــــــــــــــز نمیخوام تنهایمو با کسی قسمت کنم چون هیچکس تو این دنیا از سر خیر خواهی کنار ادم نمیومنه همه دنبال یه انتظارن یه انتظار خاص.....

اما من میخوام یاد بگیرم رو پای خودم وایسم مثل همین 6سال .......



نظرات شما عزیزان:

گروه کرکره خنده
ساعت21:19---6 دی 1392
سلام زهرا خانم
چرا اینجا لینکم نکردید ایا؟


sajad
ساعت15:42---2 دی 1392
سلام اجی زهرا شما مگه 71 مطلب نگذاشتی؟
پس چرا وبلاگت صفحه بندی نداره اگه دوس داری user name و پسووردتو بده تا وبلاگتو برات صفحه بندی کنم تا تمامی مطالبت دیده بشن...


مهندسـ :|
ساعت20:58---29 آذر 1392
Link shodi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: