="color:#ffffff;margin-top:0px;">








نامــــه ای به خـــــــــدا
تاريخ : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | 20:5 | نويسنده : زهـــــــــــــرا
 
سلام خداجون باز امروز دلم گرفته از کجا شروع کنم دلم از دنیا از ادماش از خودم خلاصه از همه چیکار کنم  خدا خیلی تنها هستم احساس تنهایی می کنم احساس می کنم دنیا تا آخرش هم جوریه خدایا تو تنها کسی هستی که میتونم باهات درد دل کنم خدایا چرا من نمی تونم نماز بخونم چرا احساس می کنم تو وجود نداری چون منو نمی بینی چون خیلی ازم دوری احساس می کنم هر وقت دلم گرفته به سوی تو بیام خدایا احتیاج به محبت بیشتر دارم تنهام کمک کن تا به آنچه که لیاقتم هست برسم همیشه فکر می کنم چرا خدا آدم های خوب زود دنیا میرن چرا آدمهای بد خیلی عمر می کنند خداجون نمیگم همه بدن نه بدن نه همه خوبن خسته شدم چرا بعضی انقدر پول دارن که نمیدوند که با پولشون چیکار کنند و بعضی انقدر فقیرند من نمیفهم تو خدایی ..........

 

خدایا کمک کن ........................تنهام نذار خواهش می کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: