="color:#ffffff;margin-top:0px;">








تاريخ : پنج شنبه 21 آذر 1387 | 18:7 | نويسنده : زهـــــــــــــرا

دوستای خوبم هرچی که تو این وبم هست فقط وفقط واسه یه

بی معرفته که هنوزم دوسش دارم سجاد من . اینجا میخوام

حرفایی رو تو دلم موند بهش بگم هرچند نمیخونه ولی خودم سبک میشم

شما هم با نظراتون همراهیم کنید.

 



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت19:37---4 دی 1392
سلام آفرین الان وبت ماه شده
پاسخ: مرررررررررررررسی


ღ♥ღدختر پاییزیღ♥ღ
ساعت18:56---3 دی 1392
سلام میسیی که سرزدی لینک شدی فدات شم تو هم منو لینک کن

امیر
ساعت17:43---29 آذر 1392
سلام زهرا جون وبلاگت قشنگ بود............
ولی دلم میخواد یه زندگی جدید شروع کنی یه تولد دوباره ..... یه صبح زیبا...... زهرا جون هر شکستی یه تجربه واسه ادم میشه امیدوارم این اولین و اخرین شکست باشه... و امیدوارم به عشقت برسی.......... ولی دیگه نبینم ناامید باشی و غصه بخوری............ اوکی؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: