="color:#ffffff;margin-top:0px;">








iloveyou
تاريخ : دو شنبه 22 فروردين 1391 | 12:43 | نويسنده : زهـــــــــــــرا

 

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

هنوز گوشم از گفتگوی بی گریه مان گرم بود!
از جایم بلند شدم،
پنجره را باز کردم
و دیدم زندگی هم هر از گاهی زیباست!
شنیدم که کلاغ دیوار نشین حیاط
چه صدای قشنگی دارد!
فهمیدم که بیهوده به جنون مجنون میخندیدم!
فهیدم که عشق،
آسمان روشنی دارد!
رو به روی عکس سیاه و سفید تو ایستادم،
دستهایم را به وسعت «دوستت می دارم» باز کردم،
و جهان را در آغوش گرفتم!
                       

 دوست من دنیا هنوز تموم نشده

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری دوم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: