="color:#ffffff;margin-top:0px;">








دوســتـت دارم
تاريخ : چهار شنبه 17 خرداد 1391 | 20:1 | نويسنده : زهـــــــــــــرا


دوستتـــــــــــــــ دارم


د: داشتن تو حتی برای لحظه ای به تمام عمر بی کسی ام می ارزد.

و: وابسته ی تپش های قلب عاشقت هستم که به روح سا کن من حیات می بخشد.

س: سر سپرده ی برق نگاه توام لحظه ای که مرا در آغوش کرمت مهمان کنی.

ت: تک ستاره ی شبهای بی فانوسم شوی روزی که از خدا ذره ای نور طلب کردم.

ت: تپش های قلبم در گرو عشق توست که در رگهای زندگیم جاریست.

د: دوری از تو را باور ندارم حتی در رویا که من ذره ای از وجود عاشفت گشته ام.

ا: آرام دل بیقرار و عاشقم در چشمان روشن تو موج می زند وقتی که به دریای نا آرام اشکهایم می نگری.

ر: راز مرگ دلتنگی هایم روزیست که دستان گرم تو پناه دستام سرد و بی نصیبم باشد.

م: مهتاب می سوزد تا ابد در آتش عشقت که درد را به جان خریده است در بازار عاشقی.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: