="color:#ffffff;margin-top:0px;">








بعـــــــــــداز من ................
تاريخ : چهار شنبه 21 تير 1391 | 19:46 | نويسنده : زهـــــــــــــرا
 

نگاهت را به کسی بدوز که قلبش برای تو بتپه

چشمانت را با نگاه کسی آشنا کن که زندگی را درک کرده باشه

سرت را روی شانه های کسی بگذار

که از صدای تپشهای قلبت تو را بشناسه

آرامش نگاهت رو به قلبی پیوند بزن که بی ریاترین باشه

لبخندت را نثار کسی کن که دل به زمین نداده باشه

رویایت رو با چهره ی کسی تصویر کن

که زیبایی را احساس کرده باشه

چشم به راه کسی باش که تو را انتظار کشیده باشه

اما عاشق کسی باش که تک تک سلولهای بدنش تقدس عشق را درک کند



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت22:44---21 تير 1391
زهرا از این پستا نذار که به خاطر من باشه.بقران اینارو خوندم قلبم درد گرفت...خدایا منو بکش که با چنین دختری این کارو کردم.و خدا میدونه که نقشه ی یکی از دوستای نامردم بود که باهام دشمنی داشت......:- ((.زهرا بخدا روی حرف زدن باهاتو ندارم وگرنه زنگ میزنم کلی ازت معذرت میخام و ازت طلب بخشش میکنم...خاک تو سر من ..خدایا منو ببخش.زهرا خداکنه امشب بخابم بلند نشم.....منو ببخش ...شاید دیگه برنگردم....شاید هیچوقت.برو عکسامم ببین..رمزش همون 884306

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: